torsdag 18 december 2008

Bra dag & bra kväll!


Nu sitter jag hemma hos Pappa! Mår jätte bra. Ja med allt! är frisk , och allt annat är på topp också faktiskt! Hade en super mysig dag i Haninge, även fast jag inte hittade någon sista julklapp som är ett måste! Men det var många leende på läpparna!
När vi åkte hem stannade vi lite i centrum och kollade, men där fanns inget heller.. När jag kom hem, umgicks jag med mamma! Det var länge sen man fick skratta med sin egna mor också..

Senare under kvällen kom åkte jag till Pappa! Det var trevligare , än jag trodde.. Jätte mysigt, tycker om att vara här i den här tillvaron, men något gör att jag inte känner mig "trygg".. Fattar inte själv! Jag är glad med alla och speceillt min storebror! Han ger mig många skratt i livet, men det är här jag får umgås med dom jag älskar, men varför kan det inte bara fungera bra?..
Ikväll har jag iallafall ätit , lyssnat på Kevins vinnarlåt typ 100 ggr sen , följde jag med pappa till älta, och hämtade dennis.. Nu sitter jag här, och verkligen funderar på vad jag sak ha på mig imorgon! det är ju trots allt julavslutning. Något fint vill man ha på sig, men jag har ju allt hos mamma. Orkar inte åka från pappa till mamma för att offra mig för några klädesplagg! Haha vilket problem..
Efter avslutningen vet jag inte vad jag ska göra! Inge betygnervositet denna avslutning som det var i nian, när betygen kom i full fart.. Fy fan! det var hemskt, men man saknar ändå tiderna grymt mycket ibland. Speciellt alla vänner, men men sånt händer ! Alla förändras, både till bra och dåliga personer...

Nu ska jag nog släcka julstjärnan och lägga mig och drömma vidare. längtar till julen, men känner mig riktigt ensam denna jul...

Inga kommentarer: