onsdag 10 december 2008

Onsdag


Imorse vaknade jag och var så jävla trött ! Plus att foten är lite mer cp nu. Och vi skulle ändå ha innebandy/fotboll idag så tänkte att ja kunde vara hemma till lunchen. Och mamma sa att de var okej eftersom hon vet hur foten ser ut, men sen så ångrade jag mig, och ville ändå köra fotboll i två timmar typ, och de gjorde jag..
Och fy fan va ont ja har nu!! Skulle aldrig gjort de.. men men :)
Efter lucnhen skulle vi ha Historia och Engelska men vår lärare var sjuk, så de blev en jätte oseriös lektion istället , men de va lungt och skönt! Så idag har jag inte jobbat någonting typ, blev bara massa snack me vännerna(a) men är så duktig och har tagit hem allt, så tänkte jobba ikväll:)

Nu sitter jag hemma hos plutten, vi ska äta lite munkar och läsk, mysigt ! Har inte träffat honom på hur länge som helst! Så de är lite mys och trevligt..
I eftermiddag ska ja bara vila foten, och kolla film och plugga! Ska äta middag me mammsen och lillasyster också!

Imorn ska vi till riksdagen så JÄVLA TRÅKIGT! har redan varit där typ två gånger i nian, och de suger men men , finns väl någon jävel som tkr de är intressant.
Efter de tänkte ja stanna kvar i stan och handla lite julklappar om ja hittar något fint.

Längtar tills idol finalen på fredag ju, finns INGEN som e bättre än dig KEVIN!
Pusssssssar

Inga kommentarer: