måndag 8 december 2008

Julshopping!

Nu sitter jag här i soffan med mammsen och kollar inredningsprogrammet, Simon och Thomas;) Jag sitter och "försöker" plugga.. går inte så bra dåra.. Efter skolan åkte ja hem till Pappa och lämnade lite saker, eftersom jag ska bo hos mamma under en längre tid nu. Sen åt jag god middag men famlijen här, och sedan ner till centrum med mammsen! Vi handlade eller hon, en julklapp till storebror, sen handlade jag en julklapp till min lillasyster. Mysigt! Det är inte super roligt att handla och betala själv, men jag tycker det är mysig stämmnig att bara gå runt och handla!
På onsdag ska jag också gå runt i stan och leta julklappar! Känns som om jag är väldigt duktig nu , ute i god tid eller va tycker ni?!

Nu ska jag äta mackor och fortsätta plugga! Sedan ska jag nog ta en varm dusch och ringa en vän .. Hoppas ni har fått en bra start på veckan för de har jag!
Juse, idag körde vi innebandy i skolan i en timme! Super kul.. Vi innebandy spelare, fick göra en planering, som bestog av några övningar och matcher.! Men de tråkiga är att jag har fått skit ont i min fot av någon anledning? Den är svullen, och jobbigt att gå.. Hoppas de går över! Men nu tjatar mammsen på mig att jag ska fika med dem. Skriver nog imorgon. <3 PUSS

Inga kommentarer: