fredag 5 december 2008

Fredag


Idag är man lika depp som vanligt. Men de rullar på. Idag har jag bara idrottat. Nu sitter jag hemma och Fredrik men honom och Johan. Trevliga muppar. Ska hjälpa Fredrik med svenskan, sen ville han trösta mig lite. Och det känns ju bra!

Idag ska jag till centrum och kanske handla en skjorta får se om pengarna räcker, måste handla julklappar också.. Sen ska jag äta middag me Faster och hennes kille mysmys.. Ikväll vill jag bara hitta på något roligt! Hade planer, men de blir tyvärr inte så eftersom ja är så jävla depp. Men vi får se, sitta hemma vill man verkligen inte göra!

Imorgon är det julmarknad som gäller sen träffa roliga personer.! Sen resten av helgen består av plugg plugg och plugg. Typ hundra elva prov nästa vecka..
Men nu ska jag umgås och lite så! Puss C

Inga kommentarer: