onsdag 24 december 2008

ÅRET 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja haha
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej hade ens inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nära på.. men tur nej!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Bästa resan 2008? Spanien!!
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ja massor
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 4/10
8. Vad var din största framgång 2008? vet faktiskt inte ;) Skolan kanske
9. Största misstaget? Var me andre
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja som fan..
11. Bästa köpet? Det var nog.. hm ja minns inte haha ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och roliga saker?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja vännerna
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? "Han är våldtäcksman" sen kevins låt , haha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? LESDNARE
16. Vad önskar du att du gjort mer? Visat mer mitt riktiga jag..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat me vännerna o famlijen,
18. Hur tillbringade du julen? Först hos pappa till tre sen mamma och hela kvällen där
19. Blev du kär i år? Ja <3
20. Bästa känsla? När jag och Fredrik förlova oss ..
21. Favoritprogram på TV? HAHA idol och sanningens ögonblick
23. Bästa boken du läste i år? Låt den rätte komma in, tror jag?
24. Största musikaliska upptäckten? ingen aning , men att jag får höra att jag sjunger finare än va jag tror
25. Något du önskade dig och fick? Ja....
26. Något du önskade dig men inte fick? Ja.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag var hemma sen kom brudarna och vi drog o käka och så typ
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? MEN JA!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? lite fjortis typ haah ! mer smink, ful hårfärg, kläderna var väl sådär..
31. Vad fick dig att må bra? Fester me brudarna och innebandyn
32. Vilken kändis var du mest sugen på? EMD
33. Vem saknade du? Några fåtal...
34. De bästa nya människorna du träffade? Henke,Ramsus Robin och gänget!

Inga kommentarer: