torsdag 11 december 2008

Stress

Idag vaknade jag och var så jälva förvirrad, ja trodde att det verkligen var lördag! men jag hade ingen aning om vart jag var , eller någonting även fast jag låg i min egna säng hemma hos mamma? Jag trodde att ja började halv nio, men började faktiskt nio.. men men denna morgon har varit si och så..
Jag kom försent till skolan av en anledning, som jag inte kan ta upp här..
Sen så träffade ja på en människa som alla vet att jag hatar, men älskar.. Så det gick ju ganska bra i allafall. Finns blandade känslor!
Nu sitter jag i skolan och orkar inte göra någonting, just nu sitter jag i datasalen och hungrar ihjäl mig! Lunchen börjar om en halvtimma typ..

Idag ska vi ju till riksdagen, sen är det shopping som gäller! Mammsen kanske också skulle till stan, så kanske möter upp henne sen vi får se.
Juste imorgon när ja längtat så mkt efter idolfinalen , så ska jag typ jobba! Jag orkar inte och vill verkligen kolla haha ! Men vi får se hur allt blir.
Har inte så mycket planer för helgen, förutom att plugga till tre prov som jag har nästa vecka!? FAN.. skolan börjar bli jobbigt nu precis innan jul, ni håller väl med mig?
nu ska jag umgås me Henrik penrik och andra vännerna, PUSS

Inga kommentarer: