fredag 26 december 2008

julen är över


Ja som sagt nu är denna julstress över! Skönt men tråkigt! De här året blev julen en ganska lugn jul, ja fick inte uppleva så mycket julstress eftersom jag var ute i god tid, men de var nu den här veckan som ja fick panik över saker.. Julaftonen var mysig, och tillbringades hemma hos min mor med släkten! Vi åt , spelade spel kollade tv, var ute på lekplatsen me minsta kusinen, sen öppna massa paket och så! Jag fick mina skor och jacka ja önskat mig!!! Sen fick ja jätte fina saker, och pengar o så :). Juldagen blev rätt chill.. Jag vaknade typ vid halv ett av en sprängande huvudvärk så jag kunde inte göra så mycket. Kollade på alla filmer jag fått i julklapp och boxen av brorsan, så jag och mamma spenderade dagen framför tv, me massa julgodis mys mys! Sen på kvällen runt åtta, ringde Rasmus mig! Han tvingade ut mig till honom, även fast jah hade lite ont i huvet fortfarande, men de gick bra! Vi kollade två Amercian pie , super roliga! Sen drog vi till Robin en kort stund. Jag kom hem på natten och gick o la mig direkt eftersom jag skulle upp tidigt till idag!

Det är ju så att mellandagsrean har börjat , så jag tänkte va ute i god tid och va i stan klockan ELVA för att likosm inte springa runt me hundra andra pers .. Så idag har jag befunnit mig i stan från 11:00- 16:30 typ.. Skit segt blev de på slutet, fick så jävla ont i axeln av väskan, sen var ja kissnödig sen lite grining:) Det roliga var att : JAG KOM INTE HEM MED EN ÄNDA SAK! förstår ni? Jag såg hur alla bara gick runt me tusen påsar .. men jag fick inte ens me mig en fjuttig liten grej..

Alla fina saker jag såg fanns självklart bara i XL ELLER L! ELLER M! jag kan ju inte ha dom storlekaran!! Jag är så liten och har XS:/ så ingenting fanns i alla fall..
Sen hittade jag SVERIGES SNYGGASTE KLÄNNING! Jag skojar inte, den var så jävla snygg, sen när jag testa den andra gången så , såg ja att den var på REA! så jag tänmkte att nej, men oj! den här måste ja testa.. När jag väl sätter på mig den funkar allt toppen, tills jag kommer till överdelen av kroppen. Där får jag inte igen skiten. Fan hatar tuttar.. Aja så den blev de inte. Så jag blev lite små besviken. Tänk va fint de skulle vara med den på nyår likosm..
På vägen hem så tänkte jag att ja skulle sova hos min far, så ja åkte hem hit! Nu sitter jag här och har precis visat huset för mamma! Det var ganska länge sen hon var i vårt hus asso pappas, så ja visade mitt rum o typ vår nya brasa och vår nya källare, o tvättstuga och så ;) Nu sitter alla dom, eller Pappa, Mamma dennis och Mammas kille och spelar spel, men jag orkar inte va me , haha!

Ikväll ska jag nog käka godis och kolla på Tv me pappa :) Ska nog duscha och sen platta håret.. Imorgon ska ja vara i strandhallen, de är ju ST - cupen! Lillasyster ska ju spela, måste ju se lillen :) Sen ville jag få me pappa till Nacka forum men de gick ju inte så bra... Nu ska jag sätta på lite musik och tare lugnt, PUSS PUSS

Inga kommentarer: