fredag 12 december 2008

Duktig flicka

Idag har jag haft en mysigt och trevlig dag! Vaknde imorse runt kvart över tio, super skönt! Behövde inte gå till skolan av mamma, eftersom vi bara har idrott på fredagar sen slutar vi, så fick ja vara hemmma och ligga o sova i sängen för att ja har min svullna fot.. eftersom min syster alltid tjatat på att vi ska hitta på någonting, så sa hon att hon slutade tolv idag. Och då fick jag tanken att vi kan ju hitta på något, som att typ åka till farsta? Så ja mötte upp henne i norrasköndal och sedan bedrog vi oss till farsta! Vi var där typ två timmar, ja handlade julklappar till mammsen , för ja har redan handla till de andra i familjen! HUR DUKTIG ÄR INTE JAG DÅ ! ja minns förra julen när man sprang som en dåre, i alla butiker för att kunna hinna ha något på julafton. Men nu står man här två veckor INNAN julafon och har bara en julklapp kvar att leta efter! Jag är stolt över mig själv, om man kan säga så HAHA. Vi fikade också lite snabbt på ett fik i centrumet och jag tog en jätte stor bit morotskaka och Cassandra, en stor bit kladdkaka.. men vi var inte så smarta för ingen av oss orkade hela haha! Så vi skulle kanske delat på en av dom. Runt tre kom Patrik och hämtade upp oss , och sen släppte av oss vid centrum. Där mötte jag Storebror så handlade vi lite småsaker också , mys! Träffade Alex i centrum också , så söt som hon e.

Nu sitter jag här vid datan, och kollar lite halvt på mamma mia samtidigt som ja skirver. Har precis ätit kött, pommes och bearnesås med mammsen och dem, super gott!
Jag skulle jobbat idag men de blev ändrade planer, sen skulle jag träffat några men de sket sig också, och faktiskt så kan jag inte missa IDOL FINALEN som är idag, SERIÖST RÖSTA PÅ KEVIN! ja dör om han inte vinner, Vem fan hejar på Alice? Jag hejar på kevin du är bäst!!
Så ikväll ska ja äta massa godis o chips och smsa lite med mina sötavänner, och SITTA FAST KLISTRAD FRAMFÖR TV OCH KOLLA PÅ MIN FAVORIT ! HEJA HEJA HEJA!
men vem vet, kanske gör någonting efter idol finalen? kanske någon som vill träffas då, men vem har lust att gå ut i ösregnet:( inte jag i alla fall.. Sen får vi ju se vilket humör man är på efter programmet, vinner Alice så lär jag inte vara så jävla glad, nej men usch va töntigt de här låter! men alla vet ändå att jag älskar kevin så ;)
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla mamma mia som vanligt. <3
Ni får ha de så bra, Henke jag tänker på dig! och Fredrik förlåt för allt, ni vet gullungar att ja hatar att bråka med er! <3

Inga kommentarer: