söndag 14 december 2008

Helgen


Jag har inte haft tid att blogga i helgen, jag har inte gjort jätte mycket saker men ändå inte haft tid, hur kan de komma sig? I fredags var jag ju som sagt i farsta och sen i centrum, mys me syskonen! På kvällen var de ju som sagt idol FINAL och vem vann, JO MIN ÄLSKLING KEVIN! FY FAN VA BRA!! kändes som om jag satt och var mest nervös. Men de gick ju bra till slut! Även fast Alice också var grym så är alltid kevin bäst och kommer alltid vara ;)

Igår ( Lördag) Vaknade jag av bråk som vanligt med en idiot , men men.. Sen åkte jag till Fredrik och bakade pepperakakor och lite små saker med han släkt, precis som förra julen, fast då var vi tsm, men nu var det lika mycket igen! hih. Sen efter de gjorde jag julkort med mammsen och dem, som vi ska posta till andra famlijer,;) Sen på kvällen skulle jag till Rasmus på filmkväll, men eftersom andre förstörde de med så blev inte de heller av, jävla idiot säger jag bara.. Så igår satt jag hemma och hade så jävla tråkigt!

Nu har jag precis kommit hem! är faktiskt hemma hos pappsen, för en gång skull.. Skulle lämna skolfoton som han ville ha, sen lämna tillbaka en film och så vidare. jag och Henke och mamma har ju varit på Alexandras juluppvisning! HIh jätte söta små ungar, sen fick vi se Alexs talang inom gympan också, skit duktig! Så de var roligt. Nu ska ja strax till mamma och vet ni vad jag ska göra där? JO FÄRGA MITT FUCKING HÅR BRUNT!! henke är överlycklig eftersom han tjatat om de ca 2 månader nu? Så idag smäller det, hoppas de blir fint :/ .
Ikväll vill jag verkligen hitta på något, men eftersom jag har fyra prov den här veckan så blir det nog inte så.. och det första är imorgon första lektionen! Men men. Hoppas ni har haft en mysig helg, min har varit ganska tråkig men ändå rätt skönt, har umgåtts så mkt me famlijen och de behöver man ju göra ibland:) Nu ser jag verkligen inte fram emot min jobbiga prov vecka! Fy fan..
PUSS PUSS

Inga kommentarer: