onsdag 3 december 2008

Onsdag

Ja som sagt jag skulle ju plugga nu när jag vart hemma? men vad har jag gjort, inte pluggat i allafall! Sovit, åkte till skolan en snabbis och lämnade en sak. Efter de gick ja i centrum lite med Henke och Jens, ja skulle handla en skjorta, men ångra mig i sista sekund^^ sen åkte ja hem igen och vilade o satt vid datorn. Sen har jag nu käkat på donken med bror och pappa, lite onyttig men det var akut. Nu sitter jag här och ska försöka börja med pluggandet i alla fall!?

Imorn ska ja till skolan. Ska bli spännande, för på rasten ska jag nämligen träffa MR IDIOT. Ska se va han har o säga, eftersom han nu är så modig o vågar träffa mig efter hundra år, haha patetiska jävel. Alla vet nog vem ja skriver om.. Men men. Efter de ska jag hem, så får vi se vad ja gör.
Hejsanhoppsan C

Inga kommentarer: