tisdag 30 december 2008

Nyårsklänning!

Igår var ja i nacka forum me pappa, vi gick runt i flera affärer och jag hittade en söt vit tröja, men mest av allt ville jag ha en klänning till nyår eftersom det är nyuår snart och jag inte har något att ha på mig! Sen mötte vi upp min bror och Mathias , och då satte sig pappa o fika me dom, så gick ja runt själv för de är skönare:) När ja gick in i en affär såg ja en jätte söt lila klänning, men ja var osäker på om ja skulle testa den , men de gjorde jag i allafall! Oh jävla va fin den var! Så ja ringde dit dennis och dom som satt o fika.. När dom kom till provrummet så sa dennis direkt att ja skulle köpa den, och pappa tyckte desamma! Så ja gick o köpte den och var jätte glad hela eftermiddagen:) äntligen en fin klänning! Så på nyårsafton kommer jag ha en lilla skit fin klänning och svarta pumps och glitter halsband och örhängen och någon snygg frisyr! Nice ! PUSS

Inga kommentarer: