tisdag 16 december 2008

Sjuk


Godmorgon! Idag är det tisdag och jag är sjuk.. Vaknade inatt klockan fyra av att jag kallsvettades och kände mig varm:/ Sen låg jag vaken till sju och mådde fortfarande dåligt:/ Så nu sitter jag här och fryser& med feber. Hoppas de går över! Måste till skolan imorn och göra prov ju! Får panik om ja missar prov, orkar verkligen inte göra det i efterhand och sen så är det bara jobbigt när man pluggat så mycket också :)
Så idag ska ja plugga lite, och bara ta det lugnt! Önskar jag kunde fått vara med vännerna i skolan men får träffa er imorn sötnosar. Sen vid fem kommer lillasyster hem och låtsas pappa, så ska vi äta på donken, mumsigt!

Jag ångrar mig lite att ja färgat håret mörkt :/ men men får bli blond igen till våren! Hoppas ni får en mysig tisdag . PUSS

Inga kommentarer: