torsdag 4 december 2008

Fredrik


Fredrik. Du vet vad jag känner för dig. Absolut inga kärlekskänslor längre. Men du och jag vet att ärlighet räcker längst. Vi kan varandra utan till ,och vi vet direkt när den andre mår dåligt. Du och jag hade ett jätte fint , eller kanske världens bästa förhållande, och jag vill att alla ska veta det! När man tänker efter så saknar man just de lilla extra, förstår du? Jag vet att du läser min blogg ofta, och därför är du så värd att bli skriven i den. Just nu när du har en annan flicka så är jag glad för din skull , de är jag verkligen. Själv står jag ensam och deppig, men ändå så har du inte glömt mig. Du finns alltid där. Du frågar alltid hur jag mår. när jag träffar dig så får du mig att asgarva. Det är bara du som kan få mig på de sättet. Jag älskar det!

Ta inte de här fel, att jag saknar dig eller så. Jag tycker bara att du är Världens bästa vän. Och jag vill bara säga otroligt mycket TACK för att det är just du som orkar lyssna på mig. Som orkar att hjälpa mig. Jag kämpar, för min skull men också din. Du kommmer alltid vara en stor del av mig. för du fick mig att ''upptäcka'' världen. Du har gjort mig till en sån person att jag orkar. jag ska försöka. Du är min bästavän och kommer alltid vara som en bror för mig ! Jag älskar dig plutten!

Inga kommentarer: