måndag 1 december 2008

trött

Jag är så jävla trött.. Kanske ingen nyhet, men nu har jag anledningar. Torsdag- Fredag sov jag två timmar, Fredag - Lördag tre timmar, p.g.a. innebandy matchn, Efter de vare stan direkt, sen hem sen var det fest. Det blev inge sova alls! Eller kanske en timme på morgonen från 9-10. sen lite mycket dricka också kanske.. Sen idag var man i skolan 07:20 för att göra en jävla innebandy lektion me grabbarna. fy fan säger jag bara! Känns som om man kommer vara hemma någon dag den här veckan för att sova! men ska försöka fräscha upp mig..
Ny vecka idag och den startade helt okej! Innebandy i dag me klassen och det var ju nice. Sen så träffade jag mitt ex Fredrik. Vi är vänner nu, ganska bra vänner för att vara vi ;D så det var trevligt. Lite prat och skvaller sådär. Ikväll ska jag äta tacos med mamma , myspys. Nu har jag precis slutat och ska sitta och plugga lite. Surt men ligger typ 3 inlämningar sent:/ va fan har hänt med mig? Helt lost i skolan . inte bra..


På torsdag får jag träffa min faster och hennes man, som bor i Malta, men dom ska hit till Sverige och bo hos oss, jätte kul! :) . Annars har jag inga planer för veckan. Typ färga håret, plugga och shoppa!. Snart är det ju julafton, nyår, Alexs födelsedag och lillasysters.
Men nu ska jag gå! men ha de så bra så länge, PUSS

Inga kommentarer: