tisdag 23 december 2008

GODJUL!


Jag kommer ihåg känslan jag hade som liten... När man insåg vad julen var, när man fick springa ner mitt i nattenn eller tidigt på morgonen, till granen .. sitta där framför brasan och klämma på alla julklappar. När man kände sig som lyckligast..

Exakt den känslan brukar jag ha varje år! Denna jul, känns bara otroligt mysig och inte så spännande! men fortfarande så har jag redan känt på julklapparna hos mamma under granen:$ och när jag de här året handlade alla klappar, så fick jag en sån stark känsla, JAG ÄLSKAR JULEN! det finns inge mysigare! Vara hela släkten, äta godasaker, kolla på kalleanka, umgås, julpynta, allt är så mysigt!
Nu ska jag sitta uppe länge och bara drömma mig bort, för den här dagen, den tjugofjärde december är nog den bästa dagen på året! Alla ska bry sig om alla!

Jag vill hälsa GODJUL till många, men er som jag skriver till nu är speciella vänner:
Fredrik Larsson, Henrik Stenberg, Tony Cederholm, Rasmus Grudd, Marcus Jansson, Robin Hedman, Jocke Persson, Ammelie Fors, Pappa , Mamma, Dennis, Cassandra Maud, Patrik, Kian Woldner, Jens Agnerling ! Ni har och är så jävla underbart snälla!

Jag kan bara säga att jag är så otroligt glad , och jag tycker att alla borde må bra denna dag ;D ! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL <3

Inga kommentarer: