fredag 26 december 2008

Väntan på maten

Gå in på kontaktlistan. Håll in knappen som går neråt och stanna efter en stund - Fuska inte!

DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST

Du går dit med: Erik ( brors kompis)
Du är där med: Hebbe ( Kusin)
Du dansar med: Jennifer ( Vän)
Du kramas med: Kent ( Lärare)
Du hånglar med: Linus (Barndomsvän)
Du går hem med: Micke ( Haha)
Du somnar med: Oscar (Ex)
Du har sex med: Robin (hedman)




OM MIG:
namn; Claudia Widmark
ålder; 16
familjemedlemmar; Mamma, Pappa, Storebror & Lillasyster
husdjur; Kanin
boende; Hus & Lägenhet
bästa vän; Henke !

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
blyg; Nej!
smart; nja
långsam; Hahha nej
stressad; nej
tålmodig; NEJ
öppen; Ja ..
ärlig; japp
positiv; inte till hundra
kär; Nej
rolig; som fan
ansvarsfull; ja faktiskt

(VÄNSKAP) JAG HAR;
svikit en kompis; ja
förlorat en bästa vän; JA
sagt att jag älskar en kompis; ja
sovit med en killkompis; japp :)
sovit med en tjejkompis; jarå
pussat en av samma kön; yes
strulat med en kompis; ja , en kille alltså.
slagit en kompis; halvt
en kompis som vet; Ja ?
berättat hemligheter; berättat för någon annan nej..

(KÄRLEK) JAG HAR;
blivit sårad; för många ggr..
haft stadigt förhållande; Ja <3
tagit någons kille/på-g-kille; typ.. nej
krossat någons hjärta; ja :/
"playat"; aldrig.
sagt att jag älskar någon och menat det; ja .
sagt att jag älskar någon, och ljugit; nej!
varit otrogen; NEJNEJNEJ

(FAVORITER) FAVORIT;
låt just nu; All these things I hate
pryl; Plattång & mobil
förälder; Pappa
film; mamma mia
bok; vet inte?
händelse; minns inte :)
lärare i skolan; Kentagent
plats; sängen
frukt; kiwi

(ÖVRIGT) JAG HAR;
sytt; nopp
opererat mig; nää
cyklat omkull; haha ja
kissat i sängen; nejdå
monat; haha nej
sjungit i duschen; alltid!
hoppat bungyjump; nej.
kallat någon hora; ja:S
satt mig på en humla; nej nej
fobi för något; men usch massa saker
sett någon dö; nej !
varit på begravning; nej glad över.
sagt att jag hatar någon; men ja
bytt ut mjölk mot vatten i mjölkpaketet; haha nej gör inte såna töntiga saker jue

LIVET;
svart eller vitt; Svart
rött eller blått; rött
skriva eller tala; båda faktiskt
vatten eller cola; cola
nagelbitare; FY FAN NEJ!!
mobil eller mp3; mobilen såklart
snygg eller charmig; charmig:)
kille eller tjej; Kille
lösgodis eller choklad; lös!
tjej- eller killkläder; tjejkläder whata ?
film eller serie; film
festa eller softa; festa
cider eller öl; cider
sommar eller vinter; Summer!!
fredag eller lördag; Fredag tjolahopp
ljus eller lampa; Ljus är mysigt
övervikt eller undernärd; mitt emellan, men av dom två hmm undernärd..
frukt eller grönsak; Grönsak:)
kärlek eller vänskap; Vänskap är också kärlek.
pappas eller mammas mat; mammas haha
bio eller hemmakväll; Hemmakväll
samvete eller egoist; Samvete

Inga kommentarer: