tisdag 23 december 2008

JULEN


Hejsan sötnosar! Förlåt för en dålig upptadering! Har inte haft tillgång till dator, men nu har jag det igen, skönt! lite snabbt om min helg då:

I fredagas var jag ju på avslutningen i skolan, hade lockat håret och allt ju som jag skrev ;) Den var lite överdriven! Först drack vi skit mycket läsk, och åt goda småsaker, sen körde vi massa lekar typ , och mitt lag förlora på varenda sak.. Sen så gick vi till kyrkan, och de va fett seriöst me sånger och allt, men de fick mig att få en julkänsla faktiskt! Sen efter det så åkte jag hem tog de lugnt.. På kvällen drog ja på filmkväll och kom hem runt tre typ?
På lördagen var de bara att gå upp tidigt! Barnpassning you know. Men de va super kul! Vi spelade spel hela dagen och lekte me leksaker , sötnosarna! Efter de åkte ja till Rasmus och vännerna, där befann jag mig till typ 2 halv 3 ! Sen på söndagen var jag med Fredrik;) Vi var hemma hos mig och mamma klippte honom , haha super fint blev de faktiskt! På måndagen bowlade jag, OCH JAG VANN KAN JAG SÄGA! även fast Fredrik fick hundra striker på slutet så vann jag! Vi körde alltså med han, Fredriks pappa hans tjej och deras två barn typ ! Efter de gick vi hem till mig gjorde inte så mycket, sen åkte jag och pappa och min bror till Farsta för att leta present, och åt lite middag super trevligt! Och nu är vi på tisdagen..

Idag har jag varit i stan med Ammelie! Jätte roligt eftersom vi inte träffats på flera månader tyvär! vi gick runt i stan och letade efter present till min låtsas pappa som var skit svårt, men hittade en sak sen som jag tror han kmr gilla ! Sen gick vi nog in i 14 affärer och letade efter en salladskål som hon skulle handla och de hittade vi ju inte så klart! Sen gick vi faktiskt in på typ Duka eller något, och där hittade hon en som hon köpte haha! När jag kom hem, åkte ja till pappsen och åt mat, Sen drog jag nu ut åkte till mamma hämtade en klänning som ja ska ha på mig imorn på julafton, och sen mötte ja upp Rasmus och några :) Nu är jag hemma och är super trött, men tänker verkligen inte gå och lägga mig nu! Hoppas ni har de lika bra som jag !;) PUSSS PUSS

Inga kommentarer: