fredag 26 december 2008

Svek



Varför ?

Varför ska vänner som man tror litar på en, som man själv kan lita på alltid vara tveksamma. När de säger en sak och frågar mig om det verkligen är sant. jag svarar med mitt ärliga svar nej. Men ändå så blir det massa skit snack bakom ryggen? VARFÖR ska ni fråga mig om ni ändå inte tror på svaren? jag är så jävla otroligt trött på allt skit snack som går omkring en. allt bråk! Det tar verkligen stryk på mig. jag orkar inte att ni ska antingen visa en sida som jag ska gilla, eller en sida som är falsk, jag gör allt för er , men det är de ni inte förstår! Om ni inte vill lita på mig så bry er inte då. lev era liv så kanske det går bättre då? och jag älskar mina vänner mer än något annat så kan ni bara vara snälla och ändra allt? ja tänker inte säga förlåt till er eller någon annan för jag har inte gjort något som besvärar er, kan ni bara lägga ner?

Inga kommentarer: